Форми контролю


Форми контролю та оцінювання діяльності учнів та виконаних робіт


В ході поточного навчання та за підсумками роботи учням не виставляються оцінки. Для визначення рівня практичного оволодіння матеріалом передбачається після виконання кожної вправи та виконання навчального проекту само та взаємоперевірка та само та взаємооцінка учнями і вчителем робіт та діяльності учнів. Перевірка  наявності у виконаних роботах обов’язкових елементів проводиться учнями на кожному занятті на етапі Перевірка.
 Оцінювання якості роботи та діяльності учнів в ході виконання роботи відбувається за таблицею рівнів досягнень, що відповідають рівням загальнодержавного оцінювання. Крім знань, вмінь щодо виконання кожної роботи  оцінюється співпраця та презентаційні навички. На останньому занятті всі учні, які виконали вимоги програми, виконали всі роботи та здійснили і презентували навчальний проект, отримують сертифікати програми затвердженого зразка. (сертифікат додається).


Таблиця оцінювання робіт і діяльності учнів    
Критерії
Рівні
1 (початковий)
робота потребує доопрацювання
2(середній)
робота близька до поставлених вимог
3 (достатній)
робота відповідає
поставленим вимогам
4 (високий)
робота перевершує
поставлені
вимоги
Оригіналь -ність
Загалом скопійоване  вирішення завдання з запропонованого прикладу або з виконаної роботи інших.
Створений  частково оригінальний продукт, який відображає власні ідеї, але дещо запозичене в інших або з прикладів в посібнику.
Створений оригінальний продукт, який цілковито відображає власні ідеї.
Створений унікальний оригінальний продукт, який відображає творчі ідеї.
Обов’язкові елементи
Виконана робота  містить менше половини всіх обов’язкових елементів.
Робота  містить майже всі обов’язкові елементи.

Виконана робота містить всі обов’язкові елементи.
Виконана робота містить всі обов’язкові елементи. Учні також спробували виконати одне або кілька Додаткових завдань.
Комп’ютер-ні навички
Виконана робота свідчить: учням потрібна допомога, щоб опанувати комп’ютерні навички, необхідні для створення продукту.
Виконана робота свідчить, що учням треба ліпше використовувати комп’ютерні навички, потрібні для створення продукту.  
Виконана робота свідчить, що учні добре використовують комп’ютерні навички, потрібні для створення продукту.
Виконана робота свідчить, що учні дуже добре використовують комп’ютерні навички, потрібні для створення продукту.
Вміння донести своє повідомлення, ідею
Вибір кольорів, розмір шрифту та інших деталей випадковий, відволікає від суті, змісту основного повідомлення.

Вибір кольорів, розмір шрифту та інших деталей  частково допомагає сприйняти основне повідомлення.
Вибір кольорів, розмір шрифту та інших деталей  допомагає сприйняти основне повідомлення і цілком зрозуміти ідею.
Вибір кольорів, розмір шрифту та інших деталей  вдало передає суть основного повідомлення, доповнює та підсилює його сприйняття.
Співпраця
Учні не працювали разом на етапах  планування, реалізації,  перевірки свого продукту, а також його презентації. Учні працювали порізно, кожен над своєю частиною.
Учні іноді працювали разом над плануванням, реалізацією та перевіркою свого продукту, а також над його презентацією. Кожен виконав свою частину роботи, й лише не багато часу учні працювали разом і допомагали один одному.
Учні працювали як команда на етапах  планування, реалізації,  перевірки свого продукту, а також його презентації. Кожен виконував свою частину роботи, проте більшість часу учні допомагали один одному.
Учні завжди працювали як команда на етапах  планування, реалізації,  перевірки свого продукту, а також його презентації. Кожен ретельно виконував свою частину роботи, учні весь час допомагали один одному.